Süre: 3 Saat
Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak Amaç:
Instagram ve diğer sosyal medyadaki başarımızı ölçümleyecek analitik metodları, araçları ve doğru bir içerik üretmenin teknik kurallarını öğrenmek
Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak İçeriği:
- Instagram amacı ve terminolojisi
- Instagramda başarılı profili tanımlamanın adımları
- Instagram’da başarılı fotoğrafları paylaşmanın sırları
- Fotoğrafı edit etme • Instagram’da başarılı video paylaşmanın sırları
- Popüler video tipleri
- Post’un yüklenmesi
- Açıklama/altyazı kullanmanın önemi
- Hashtag kullanımı • Konum kullanımının önemi
- Instagram Direct
- Instagramda etkileşim
- Instagramda görgü kuralları
- Analitik yönü ile Instagram (KPI’ları ölçümleme)
Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak Kazanım:
Her konuda olduğu gibi, instagramda da içerik oluşturmak ve tanıtım yapmanın tanımlanmış standartlarının bilgisini kazanmak
Bilgi ve Teklif Almak İçin
Lütfen aşağıdaki formu doldurunuz, size en kısa sürede dönüş yapacağım