Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak

yazan Gülay Savaş

   Süre: 3 Saat

Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak Amaç:

Instagram ve diğer sosyal medyadaki başarımızı ölçümleyecek analitik metodları, araçları ve doğru bir içerik üretmenin teknik kurallarını öğrenmek

Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak İçeriği:

  • Instagram amacı ve terminolojisi
  • Instagramda başarılı profili tanımlamanın adımları
  • Instagram’da başarılı fotoğrafları paylaşmanın sırları
  • Fotoğrafı edit etme • Instagram’da başarılı video paylaşmanın sırları
  • Popüler video tipleri
  • Post’un yüklenmesi
  • Açıklama/altyazı kullanmanın önemi
  • Hashtag kullanımı • Konum kullanımının önemi
  • Instagram Direct
  • Instagramda etkileşim
  • Instagramda görgü kuralları
  • Analitik yönü ile Instagram (KPI’ları ölçümleme)

 

Instagramda İçerik Yöneticisi Olmak Kazanım:

Her konuda olduğu gibi, instagramda da içerik oluşturmak ve tanıtım yapmanın tanımlanmış  standartlarının bilgisini kazanmak 

Bilgi ve Teklif Almak İçin

Lütfen aşağıdaki formu doldurunuz, size en kısa sürede dönüş yapacağım

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Kabul Et Devamı

Privacy & Cookies Policy